Tuesday, December 23, 2008

Umno's Utusan ordered to pay RM120,000 to Mahfuz

The Umno-owned daily Utusan Malaysia had lost a lawsuit filed by the PAS information chief Mahfuz Omar over an article the said newspaper which suggested that he supported the violent overthrow of the BN federal government.

Utusan Malaysia is therefore ordered to pay Mahfuz RM120,000 in damages immediately after the judgment was read out.

In another case, DAP National Publicity Chief and Seputeh MP Teresa Kok had also filed a lawsuit on Utusan Malaysia and Selangor Umno liaison chairman Dr Mohd Khir Toyo for accusing her of involving in a petition to lower the azan in the state.

Teresa who is also the Selangor State Executive Councillor is seeking a RM30 million in damages over the accusations made against her by both Utusan and Dr Khir Toyo.

1 comment:

Mr. Right said...

Hahhahah... padan muka utusan. Rasakan nikmat menfitnah org.

Kudos to Mahfuz and his lawyer!

Short Talk